luni, 4 ianuarie 2010

Impresii de vacanta:)

In primul rand, va spun si eu un traditional "La multi ani", un 2010 cald, cu multe realizari si vise implinite:)
Si acum sa trec la subiect: dupa cum v-ati dat seama din titlu, vreau sa va impartasesc si voua cateva trairi din timpul scurtei vacante: Craciunul mi l-am petrecut in sanul familiei mele numeroase:P, in jurul unui gratar, un vin fiert si cateva dansuri...frumos, nu? De Revelion am plecat (doar eu si sotul) la vecinii nostri bulgari, la un hotel pe malul marii; ne-am simtit ca la noi acasa datorita numarului mare de romani veniti acolo (imaginati-va ca intr-o tara straina s-a cantat "Desteapta-te romane" si "Noi suntem romani":))).
In sfarsit, ce vreau de fapt sa va spun e altceva, ceva ce pe mine m-a impresionat profund: la intoarcere, am trecut prin Balcic, unde am vizitat Palatul Reginei Maria...si acum, cand imi amintesc mi se taie respiratia...un loc magnific: istorie, eleganta, romantism, mister, pe toate astea le gasesti acolo; palatul in sine nu e f. mare sau impunator, dar amplasarea (chiar pe malul marii) si gradinile imense asezate cumva in trepte e ceva greu de explicat in cuvinte...Am plecat de acolo cu emotia in suflet si cu promisiunea ca voi reveni si in sezonul cald, cand gradinile vor prinde viata si totul va fi verde.

Asadar, va recomand cu caldura, daca aveti drum in tara vecina sa nu ocoliti Palatul de la Balcic!
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu