joi, 19 noiembrie 2009

Eu cu cine (mai) votez?

Da, cu totii (ne) punem zilele acestea, aceeasi intrebare: “eu cu cine votez?” pentru ca am devenit o tara de simpli cetateni…turmentati; ne-au imbatat vorbele mai-marilor nostri conducatori, ne-au ametit cu promisiunile lor, ambalate frumos in staniol…de la salarii “nesimtit” de mari, pensii asijderea si locuinte ieftine, pana la o dezvoltare economico-sociala durabila, un turism la standardele cele mai inalte, intr-un cuvant…o tara infloritoare; din toate astea, ce a inflorit de fapt? Minciuna, coruptia, saracia si..Elena Udrea, doamna ministra, pe zi ce trece mai infloritoare…

Si ca si cum nu am fi cu totii satui pana in gat de vorbele lor mieroase de pana acum, ca si cum am fi orbi sau prosti, domnii candidati la presedentie, umbla din loc in loc, batandu-se fiecare cu pumnul in piept, cum ca el ar fi “cel mai cel”.

Si in betia noastra perpetua, noi nu mai vrem astfel de promisiuni in van, nu ne mai dorim nici sa traim bine, nici frumos, ba nici macar decent…vrem doar SA TRAIM!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu