joi, 5 noiembrie 2009

Da, (inca) mai exista si oameni cu suflet mare...

Desi imi propusesem sa vorbesc astazi de cu totul alt subiect (o chestie cu iubire, relatii si altele din acelasi "ghiveci"), m-am razgandit...Si va spun si de ce: aseara, in metrou, in timp ce mergeam spre casa, scot revista pe care o cumparasem cu o zi inainte, dar o uitasem prin geanta...o rasfoiesc cu un aer plictisit, juma de revista cu reclame: la cosmetice, la pantofiori, la pasta de dinti, cred ca si la prezervative:P, cert e ca NIMIC care sa-mi sustina cumva un minim interes, pana cand, de pe pagina lucioasa, mi-a zambit un copil..ba nu, doi..ba chiar mai multi...era un articol despre diverse actiuni caritabile, facute de OAMENI CU SUFLET...intre acestia, o tipa pe nume Lia, care ne arata tuturor ca se poate...se poate sa te uiti si la cel de langa tine, care sufera ca nu are pe nimeni alaturi, la batranul din coltul strazii care nu are o haina pentru zilele friguroase, la vecina cu 5 copii, carora tre sa le imparta o singura paine...si exemplele sunt infinite; iar noi, cei care ne dam jos in fiecare dimineata dintr-un pat cald si curat, nu ne putem trezi pana nu bem o cafea (sau doua) fierbinte, nu stim ce sa ne alegem din sifonierul ticsit pentru tinuta din respectiva zi...o ducem greu, suntem nervosi si suparati pe viata ca deh...sefu' nu ne creste salariul, ne-am certat cu sotul/sotia ca nu a dus gunoiul si multe alte probleme "existentiale"!!!!! Cu atatea pe cap, cand sa-l mai vedem pe batranul infrigurat, sau pe copilul care nu mai are pe nimeni, iar lacrimile i-au secat??? Cand noi nu avem bani sa mergem de Revelion la Paris, Praga sau macar la Predeal...de unde sa avem 1 leu sa-i dam vecinii pentru inca o paine??? Nu-i asa? E trist, dar asa suntem noi, majoritatea...doar ca, din fericire, sunt unii care "ies din randuri", vor sa fie altfel, sa arate ca lor le pasa, ca ei pot renunta la o bere bauta cu prietenii, sau la painea care oricum, daca nu mai e prospata o arunca, sau la puloverul care "nu mai e la moda".

Deci, eu propun sa meditam cateva minute la cele spuse mai sus, sa ne lasam problemele nostre maaaari sa mai astepte, si sa ne gandim si la nevoile altora...

Pentru a intelege mai bine (poate eu m-am pierdut in cuvinte, din dorinta de a nu a plictisi, dar nici de a pierde ceva din vedere), va invit sa intrati pe www.oamenidarnici.ro si aflati mai multe:)

Sa aveti o zi "fara probleme":)

Coco

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu