luni, 2 noiembrie 2009

Examenul de permis:P

Cred ca titlul spune totul..azi am fost si eu, cu cativa morcovi la purtator:)) sa dau examenul teoretic pt permis...am ajuns, m-am "infipt" la aparatul ala cu bonurile de ordine, am stat sa-mi vina randul si ce credeti? am stat degeaba:d ca trebuia mai intai sa trec sa-mi fac programare, poza etc...Asa ca am stat si a doua oara la rand, am intrat in sfarsit in sala, ma asez frumos in fata calculatorului, si incep sa "curga": 1-bine, 2-bine....11-gresit:d si tot asa, pana la 4 greseli, respeciv 21 raspunsuri corecte, ramas o intrebare; ei, aici e toata distractia...transpiratie, maini tremurande, un Doamne-Ajuta!, inchid ochii si bifez "A" si...atat..Adica, gata am picat, nu va ganditi ca oi fi eu norocoasa lu'Peste...Mai vedem peste 15 zile!

Un comentariu: