luni, 2 noiembrie 2009

Motive sa-l strang de gat!!

Sigur ca sunt o femeie innebunita dupa barbatul ei si ca il iubesc din tot sufletul meu, numai ca....hmmmm....am momente cand imi vine sa il strang de gat de sa-i sara ochii din cap!!
Problema principala si pe care o sa o dezvolt e legata de “Sfantul Televizor”. Atunci cand se uita la televizor nu ma aude!! Daca il intreb ceva, zic ceva, ii cer ceva in timp ce el se uita la televizor.....pot sa astept muuult si bine o reactie pentru ca o astept degeaba!! Aaa, ba mint, uneori il intreb ceva si astept si astept si astept, iar dupa 20 de min el ma intreaba "Ce ai zis?". Am citit, m-am informat despre acest “fenomen” si se pare ca e defect de "sex" ca sa zic asa si ca e din "fabrica”.
Si pentru ca sunt o femeie care intelege ca acest defect nu poate fi schimbat si totodata una care tine la pielea ei, m-am decis sa calculez cand ar trebui sa raman insarcinata astfel incat bebelushul meu sa vina candva in afara campionatului. De ce sa risc sa mi se rupa apa cand joaca Steaua sau e meci in Champions League?! Clar as naste pe covor in fata iubitului meu sot! Sau mai stii, poate am noroc sa nasc la pauza!!! Bineinteles, exista riscul sa nasc in afara campionatului, dar sunt sanse maxime ca tocmai atunci sa fie vreo cursa de masini sau, dupa caz, de motociclete, obligatoriu in frunte cu Valentino Rossi…Dar, hei, cine a pomenit viata fara riscuri?!?
Evident ca primul lucru cand vine acasa este sa dea drumul la televizor. Si cu ochii la vreo emisiune de sport (obligatoriu de sport!) incepe sa se dezbrace. Exceptand cazurile cand ii este foarte foame, in rest dezbracatul dureaza peste 20 de minute (k doar e un meci suuuper important) pentru ca duce mana la cravata...asteapta sa termine comentatorul fraza......desface nodul de cravata......vede si golul comentat.....trage de cravata.......se uita la mine si zambeste! Nu, nu se uita pentru ca ma iubeste enorm de mult in clipa aia......ci ca sa vada unde anume sunt eu “postata” , daca stau pe pat, ca sa stie unde anume poate sa isi arunce cravata!!!! Si procesul se reia: deschide un nasture....se opreste...inca unul....iar se opreste.......scoate o mana din camasa....iar se opreste........etc etc etc. E ca si cum ar fi setat!!!
Nu trebuie sa mentionez ca in tot timpul cat se dezbraca nu isi dezlipeste nici o secunda ochii de la televizor!!!
Urmeaza apoi: cina. Bineinteles, si datorita spatiului limitat, se desfasoara…unde in alta parte decat…in fata televizorului!!!. Se pare ca printr-un miraculos proces chimic, daca masa nu e servita in fata televizorului, mancare nu este gustoasa.
Pai si eu? Sunt si eu un suflet si vreau sa fac conversatie cu barbatul iubit la masa, ca asa am vazut in filmele de dragoste ca se face! dar....cu cine sa vorbesti?? Pot chiar sa zic ca el ia masa cu Becali si nu cu mine!! Faptul ca in casa mea la Tv nu se prind decat familia GSP-ului, Sport.ro si Cartoon Network e un alt motiv de enervare maxima pentru mine! Tot ce inseamna canal la care vreodata, cine stie cum, as vrea sa ma uit si eu....este fixat pe telecomanda de la programul 50 incolo!
Si pentru toate acestea, chiar sunt zile cand imi vine sa ii sparg televizorul in cap, mai ales daca se intampla sa fiu suparata sau nervoasa. Si impulsul de a-i sparge in cap TV-ul nu are nici o legatura cu iubirea mea pentru el!




P.S. Intre timp, s-a mai "calmat"...sau m-am calmat eu?:P

Un comentariu:

  1. Foarte frumos spus!! Dar nu e chiar asa de neagra situatia... Va spune unu' care stie:d.
    In rest multa inspiratie si spor in postarile care vin!
    Te pupa tata!!

    RăspundețiȘtergere